HADŽIJSKI ĆEVAP- JELA SAM GA U SARAJEVU I SVIDIO MI SE, PA SAM GA MORALA NAPRAVITI :)

Hadzijski cevap. Jelo koje cete uvijek naci u Sarajevskim restoranima. Ja sam ga davno, davno nekad probala prvi put u nasem poznatom Sarajevskom restoranu. Dopao mi se i nacin serviranja, po cemu je specifican. U papiru za pecenje onako zavezan i kad ga vi otvorite njegov miris vas odusevi. A ukus e to je tek slag na torti. Nadam se da ce vam se dopasti. 🙂

Sastojci:

  • 500 gr teletine bez kosti
  • 2 krompirica
  • 2 paprike crvena i zuta
  • 1 mrkva
  • 3 cehna bijelog luka
  • 1 glavica crvenog luka
  • 1 kasika persuna
  • po ukusu so,vegeta i biber
  • 1 kasika celera
  • 200 gr gljiva
  • 500 ml gotovog temeljca
  • 1 kasika ajvara
  • 1 kasikica Aleve paprike
  • jos potrebno
  • papir za pecenje
  • spaga za vezanje

PRIPREMA:

Meso i povrce sve fino ocistiti i izrezati na kockice. Meso sa lukom proprziti samo bez icega neka ono pusti svoj saft. U to postepeno dodavati ostalo povrce uz mijesanje. Dinstati uz postepeno podlijevanje temeljcem.

Temeljac mozete napraviti od komada mesa ili koljenice prokuhane i zacinjene u vodi..Ili prokuhajte govedju kocku za supu u 500ml vode. Ja sam pravila temeljac sa mesom. Dodati pred kraj pecenja ajvar i Alevu papriku.

Onda sve lijepo zaciniti po ukusu. Kad je sve gotovo i onako lijepo sjedinilo svoje ukuse. Ono je spremno za rernu. Uzmite kutlacu, papir za pecene izrezite na kocku, i po kutlacu sipajte pripremljene smjese. Kao na slici zavezite cevap.

Stavite tako cevape u tepsiju u koju ste usuli 1 solju vode. Stavite nekih 20-30 minuta da se zapece u rerni. Servirajte ga obavezno tako u papiru na tanjir. Svako ce sebi odvezati svoj cevapcic i uzivati u jelu. Prijatno!

www.coolinarika.com

The post HADŽIJSKI ĆEVAP- JELA SAM GA U SARAJEVU I SVIDIO MI SE, PA SAM GA MORALA NAPRAVITI :) appeared first on Domaci Recept.


Izvor: https://ift.tt/2Q3pMWT

Comments