ZA RUČAK VAM PREDLAŽEMO DA NAPRAVITE OVU ŠARENU PITU, NEĆETE SE POKAJATI!

Recept sam našla u jednom malom kuvaru, isprobala ga i mogu vam reći da je odličan!!!

SASTOJCI:

  • 150 g šunke, može i parizer
  • 150 g kačkavalja, ja sam stavljala trapist
  • 150 g kiselih krastavčića
  • 3 jaja
  • 1/2 čaše ulja
  • 1, 5 čaše mlijeka ili jogurta, ja sam stavila oboje popola
  • 1,5 čaše brašna
  • 1/2 kesice praška za pecivo
  • so po potrebi

PRIPREMA:

Isjeckati šunku, sir i krastavce. Umutiti jaja, dodati so, brašno, ulje i jogurt ili mlijeko. Dodati pecivo, sjeckane namirnice i so po potrebi. Izručiti u pouljenu tepsiju i peći. Peći dok ne porumeni na200 stepeni. Služiti uz jogurt. Ja sam radila duplu mjeru i pekla u plehu od električnog!

izvor: coolinarika.com

 

The post ZA RUČAK VAM PREDLAŽEMO DA NAPRAVITE OVU ŠARENU PITU, NEĆETE SE POKAJATI! appeared first on Domaci Recept.


Izvor: https://ift.tt/2OY3iX4

Comments