RECEPT ZA SAVRŠENE KNEDLE- DOBILA SAM GA OD KUHARICE JEDNOG RESTORANA I UVIJEK USPIJEVA!

Znam !!! Znam !!…..dosadno je kad se recepti ponavljaju, ima ih na Coolinariki previše, ali moram ovaj recept podeliti sa vama jer je savršen i je originalni od jedne kuharice od jednog restorana, i moram vam reći da sam ja isprobala ko zna koliko recepata odavde ali ovaj je kulminacija svih dosadašnjih recepata i nikada nećete pogrešiti i napraviti tvrde knedle.

Sastojci:

 4 osobe

  • 1 jaje
  • margarin u težini od jednog jajeta (vagano sa ljuskom)
  • pšenični griz u težini od 2 jajeta( ako je jaje 65 gr.ja stavljam 60 gr.griza)
  • sol
  • kosani vlasac ili peršin

Priprema:

Izmutite margarin penasto, dodajte jaje i izmešajte i na kraju pčenični griz.

Ništa ne treba da ovo odstoji jer nema potrebe.

Smesa nije tekuća kao kod ostalih recepata, već je gusta i možete je oblikovati rukama ili žličicom.

Skuhajte juhu po želji, i u vrelu juhu koju smanjite na najmanju vatru, stavite knedlice i kuhajte 20 minuta.

Posluživanje

Ove knedlice se savršeno napuhnu i postanu lepe i velike.

www.coolinarika.com

 

The post RECEPT ZA SAVRŠENE KNEDLE- DOBILA SAM GA OD KUHARICE JEDNOG RESTORANA I UVIJEK USPIJEVA! appeared first on Domaci Recept.


Izvor: https://ift.tt/2OLxGis

Comments