Malo košta, lako se priprema, a jako ukusan kolač

Ovaj recept me je toliko iznenadio svojom jednostavnošću i brzom pripremom, da sam kasno uveče, napustivši internet, gde sam pronašla ovaj recept, rešila da ga odmah i napravim.

Sastojke za njega ima uglavnom svaka domaćica u svojoj kuhinji. Iznenađujući lako, bez po muke, dobila sam ukusan i nežan kolač koji se topi u ustima.

Probajte i vi, toplo preporučujem.

Za pripremu kolača bit će potrebno:

  • 1 čaša (200 ml) mleka

  • 1 čaša šećera

  • 1 čaša zejtina

  • 4 supenih kašika (sa vrhom) kakaoa

Priprema:

Sve sastojke umutiti mikserom. Podeliti na dva dela. U jedan deo dodati:

  • 2 jajeta

  • 1 čašu brašna

  • 1 kesicu praška za pecivo

  • vanil šećer (po ukusu)

Promešati mikserom. Tepsiju namažite uljem (ili stavite papir za pečenje) i izručite smesu sa brašnom i jajima. Pecite u zagrejanoj rerni na 180 stepeni, 20-25 minuta.

Proverite čačkalicom da li je kolač gotov: ako je čačkalica suva, kolač je pečen. Izvadite iz rerne i vruć kolač prelijte sa prvim delom smese. Neka odstoji sat-dva, i isecite ga na komade.

Ja sam ga tako ostavila da prenoći. Ujutro sam probala. Kolač je ispao ukusan i neuobičajeno nežan, prosto se topi u ustima.

Prijatno!

The post Malo košta, lako se priprema, a jako ukusan kolač appeared first on Domaci Recept.


Izvor: http://bit.ly/2mySMIx

Comments